VÝMENA A VRÁTENIE
Čo mám robiť, ak chcem vymeniť tovar?
Čo mám robiť, ak chcem vrátiť tovar?
Platím pri výmene produktu za opätovné doručenie?
Ako je to s platbami pri výmene a vrátení tovaru?
Aká je lehota na vrátenie alebo výmenu tovaru?
Na akú adresu mám poslať tovar, s ktorým nie som spokojný?
Čo robiť, ak mi bol doručený nesprávny tovar, alebo chýba niektorá položka?
ČO MÁM ROBIŤ, AK CHCEM VYMENIŤ TOVAR?
Nepoškodený a nepoužívaný tovar v originálnom obale si môžete vymeniť za iný tovar až do 30 dní od doručenia.
Odporúčame Vám tovar skúšať len v domácom prostredí, aby nedošlo k poškodeniu. Spodné prádlo a plavky prosíme skúšať iba na vlastnom spodnom prádle.
Tovar, ktorý si želáte vymeniť, nám zašlite spolu s vyplneným Formulárom, ktorý je súčasťou Vášho balíku (prípadne si ho môžete stiahnuť). Do formulára nám uvediete:
1. Dôvod výmeny
2. Detaily produktu, ktorý Vám bol doručený a želáte si ho vymeniť
3. Číslo online rezervácie, v ktorej ste si rezervovali náhradný tovar
Tovar, ktorý si želáte vymeniť nám zašlite spolu s vyplneným formulárom na adresu Exotic Island s.r.o., Mlynská ulica 355/10, 97611 Selce. Pošta umožňuje zasielať zásielky dvoma spôsobmi: "zaslať na adresu" a "zaslať na poštu". Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu.
Pri výmene produktu za opätovné doručenie neplatíte. Tovar Vám doručíme zdarma.
V prípade vzniku nedoplatku, tento uhradíte pri doručovaní výmeny. Preplatok Vám bude vrátený.
Pri výmene toho istého modelu produktu za inú veľkosť sa uplatňujú cenové podmienky v čase uzatvorenia pôvodnej objednávky. Tzn. ak dôjde k zmene ceny tovaru, cenový rozdiel Vám nebude účtovaný ako nedoplatok, ani vrátený ako preplatok. Ak máte záujem zakúpiť si tovar v aktuálnej cene, je potrebné pôvodný tovar vrátiť so žiadosťou o vrátenie peňazí a vytvoriť si novú objednávku.
Ak máte akékoľvek otázky ohľadom plánovanej alebo už zrealizovanej výmeny tovaru, neváhajte nás kontaktovať:
- telefonicky na čísle +421908523368 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),
- alebo e-mailom na tropicali@tropicali.sk
ČO MÁM ROBIŤ, AK CHCEM VRÁTIŤ TOVAR?
Tovar, ktorý Vám nevyhovuje a nejaví známky opotrebenia nám môžete vrátiť v originálnom obale do 30 dní od doručenia.
Odporúčame Vám tovar skúšať len v domácom prostredí, aby nedošlo k poškodeniu. Spodné prádlo a plavky prosíme skúšať iba na vlastnom spodnom prádle.
Vrátiť tovar (odstúpiť od zmluvy) môžete aj prostredníctvom FORMULÁRA, ktorý je súčasťou Vášho balíku (prípadne si ho môžete stiahnuť ). Do formulára nám uvediete:
1. Dôvod vrátenia
2. Detaily produktu, o ktorý nemáte záujem a želáte si ho vrátiť
3. Kam si želáte vrátiť peňažné prostriedky
Formulár odporúčame zaslať v balíku s nežiadúcim tovarom na adresu Exotic Island s.r.o., Mlynská ulica 355/10, 97611 Selce. Pošta umožňuje zasielať zásielky dvoma spôsobmi: "zaslať na adresu" a "zaslať na poštu". Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu. Nežiadúci tovar je možné priniesť na uvedenú adresu aj osobne.
Peňažné prostriedky Vám vrátime čo najskôr od prijatia zásielky u nás, najneskôr však do 14 dní od prijatia oznámenia o vrátení tovaru.
Ak máte akékoľvek otázky ohľadom plánovaného alebo už zrealizovaného vrátenia tovaru, neváhajte nás kontaktovať:
- telefonicky na čísle +421 908523368 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),
- alebo e-mailom na tropicali@tropicali.sk.
PLATÍM PRI VÝMENE PRODUKTU ZA OPÄTOVNÉ DORUČENIE?
Nie, pri výmene produktu za opätovné doručenie neplatíte. Tovar Vám doručíme opäť zadarmo.
AKO JE TO S PLATBAMI PRI VÝMENE A VRÁTENÍ TOVARU?
Vrátenie tovaru:
Peňažné prostriedky za vrátený Tovar Vám zašlame čo najskôr od spracovania Vašej požiadavky, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.
Výmena tovaru:
Pri výmene tovaru môžu nastať tieto možnosti:
- Cena nového tovaru je rovnaká ako cena vráteného tovaru – v tomto prípade nič nehradíte, vymenený tovar si už iba prevezmete od kuriéra.
- Cena nového tovaru je vyššia ako cena vráteného tovaru – pri prevzatí balíčku s novým tovarom platíte len rozdiel v cene tovaru.
- Cena nového tovaru je nižšia ako cena vráteného tovaru – vzniknutý rozdiel Vám vrátime.
AKÁ JE LEHOTA NA VRÁTENIE ALEBO VÝMENU TOVARU?
Všetok tovar zakúpený na Tropicali.sk, s ktorým nie ste spokojní, nám môžete nepoškodený a nepoužívaný vrátiť v originálnom nepoškodenom obale až do 30 dní od doručenia.
NA AKÚ ADRESU MÁM POSLAŤ TOVAR, S KTORÝM NIE SOM SPOKOJNÝ?
Tovar, ktorý si želáte vrátiť alebo vymeniť, zašlite na adresu Exotic Island s. r. o., Mlynská ulica 355/10, 97611 Selce (poštou, kuriérom, osobne - jednoducho spôsobom, ktorý Vám najviac vyhovuje). Pošta umožňuje zasielať balíky dvoma spôsobmi: „zaslať na adresu“ a „zaslať na poštu“. V prípade využitia pošty zašlite nám nevyhovujúci tovar spolu s vyplneným formulárom spôsobom „zaslať na adresu“. Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu. Na vrátenie aj výmenu tovaru môžete využiť náš Formulár, ktorý bol súčasťou Vášho balíku, alebo si ho môžete stiahnúť. Pre rýchle a jednoznačené identifikonvanie Vašej zásielky k objednávke, Vám odporúčame zaslať tovar spolu s vyplneným Formulárom.
ČO ROBIŤ, AK MI BOL DORUČENÝ NESPRÁVNY TOVAR, ALEBO CHÝBA NIEKTORÁ POLOŽKA?
V zriedkavých prípadoch sa môže stať, že niektoré položky vo Vašej zásielke nie sú v poriadku alebo chýbajú. Ak Vám je doručený poškodený tovar; tovar, ktorý ste si neobjednali, alebo niektorá položka chýba, neváhajte nás kontaktovať:
- telefonicky na čísle +421 908523368 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),
- alebo e-mailom na tropicali@tropicali.sk .
Pre komunikáciu so zákazníckym centrom ohľadom Vašej objednávky si, prosím, pripravte jej číslo, ktoré nájdete v potvrdzovacom e-maile. Tým budeme Vašu požiadavku schopní vyriešiť rýchlejšie a veríme, že aj k Vašej spokojnosti.